A kereskedelmi kommunikáció szabályozása a médiajogban
Szerző: Gellén Klára
A 2010-es médiajogforrások az infokommunikációs technológiai fejlődéshez igazodó, rugalmas és liberalizált jogi alapokra helyezték a médiaszolgáltatásokban és a sajtótermékekben közzétett kereskedelmi közlemények szabályozását.
Az új jogi környezet utat nyitott a tengerentúl igen népszerű és elterjedt kommunikációs forma, a termékmegjelenítés előtt, enyhítette a támogatásra és a reklámra nehezedő szabályozási terhet, valamint az új reklámozási technikák és módok (virtuális, osztott képernyős reklám) alkalmazásával kiszélesítette a reklámok elhelyezésében rejlő lehetőségeket.
A reklámjellegű tartalmak tömegkommunikációs eszközökben való megjelenítése az egyik legösszetettebb, több oldalról megközelíthető, különböző gazdasági érdekek által keretezett médiajogi kérdés. A szerző a reklámjog és a médiajog keresztmetszetét képező kereskedelmi közlemények formai és tartalmi korlátait az Európai Unió irányadó szabályozási modellje és a hazai joggyakorlat tükrében mutatja be és elemzi.
A kötetet a területtel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberek, valamint a médiapiaci szereplők számára ajánljuk.
- Akciós ár: 1 245 Ft
- Teljes ár: 2 490 Ft
- Bankkártyás kedvezmény: 5%
Nem webshopunkon keresztül szeretné megrendelni?
Szerző: Gellén Klára
A 2010-es médiajogforrások az infokommunikációs technológiai fejlődéshez igazodó, rugalmas és liberalizált jogi alapokra helyezték a médiaszolgáltatásokban és a sajtótermékekben közzétett kereskedelmi közlemények szabályozását.
Az új jogi környezet utat nyitott a tengerentúl igen népszerű és elterjedt kommunikációs forma, a termékmegjelenítés előtt, enyhítette a támogatásra és a reklámra nehezedő szabályozási terhet, valamint az új reklámozási technikák és módok (virtuális, osztott képernyős reklám) alkalmazásával kiszélesítette a reklámok elhelyezésében rejlő lehetőségeket.
A reklámjellegű tartalmak tömegkommunikációs eszközökben való megjelenítése az egyik legösszetettebb, több oldalról megközelíthető, különböző gazdasági érdekek által keretezett médiajogi kérdés. A szerző a reklámjog és a médiajog keresztmetszetét képező kereskedelmi közlemények formai és tartalmi korlátait az Európai Unió irányadó szabályozási modellje és a hazai joggyakorlat tükrében mutatja be és elemzi.
A kötetet a területtel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberek, valamint a médiapiaci szereplők számára ajánljuk.