ORAC Kiadó
A kereskedelmi kommunikáció szabályozása a médiajogban

ISBN: 978-963-258-1620

Megjelenés éve: 2012

Formátum: B/5

Terjedelem (oldalszám): 131

könyv

A kereskedelmi kommunikáció szabályozása a médiajogban


Szerző: Gellén Klára


A 2010-es médiajogforrások az infokommunikációs technológiai fejlődéshez igazodó, rugalmas és liberalizált jogi alapokra helyezték a médiaszolgáltatásokban és a sajtótermékekben közzétett kereskedelmi közlemények szabályozását.

Az új jogi környezet utat nyitott a tengerentúl igen népszerű és elterjedt kommunikációs forma, a termékmegjelenítés előtt, enyhítette a támogatásra és a reklámra nehezedő szabályozási terhet, valamint az új reklámozási technikák és módok (virtuális, osztott képernyős reklám) alkalmazásával kiszélesítette a reklámok elhelyezésében rejlő lehetőségeket.

A reklámjellegű tartalmak tömegkommunikációs eszközökben való megjelenítése az egyik legösszetettebb, több oldalról megközelíthető, különböző gazdasági érdekek által keretezett médiajogi kérdés. A szerző a reklámjog és a médiajog keresztmetszetét képező kereskedelmi közlemények formai és tartalmi korlátait az Európai Unió irányadó szabályozási modellje és a hazai joggyakorlat tükrében mutatja be és elemzi.

A kötetet a területtel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberek, valamint a médiapiaci szereplők számára ajánljuk.


  • Akciós ár: 1 245 Ft
  • Teljes ár: 2 490 Ft

Nem webshopunkon keresztül szeretné megrendelni?

Megrendelőlap letöltése


Szerző: Gellén Klára


A 2010-es médiajogforrások az infokommunikációs technológiai fejlődéshez igazodó, rugalmas és liberalizált jogi alapokra helyezték a médiaszolgáltatásokban és a sajtótermékekben közzétett kereskedelmi közlemények szabályozását.

Az új jogi környezet utat nyitott a tengerentúl igen népszerű és elterjedt kommunikációs forma, a termékmegjelenítés előtt, enyhítette a támogatásra és a reklámra nehezedő szabályozási terhet, valamint az új reklámozási technikák és módok (virtuális, osztott képernyős reklám) alkalmazásával kiszélesítette a reklámok elhelyezésében rejlő lehetőségeket.

A reklámjellegű tartalmak tömegkommunikációs eszközökben való megjelenítése az egyik legösszetettebb, több oldalról megközelíthető, különböző gazdasági érdekek által keretezett médiajogi kérdés. A szerző a reklámjog és a médiajog keresztmetszetét képező kereskedelmi közlemények formai és tartalmi korlátait az Európai Unió irányadó szabályozási modellje és a hazai joggyakorlat tükrében mutatja be és elemzi.

A kötetet a területtel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberek, valamint a médiapiaci szereplők számára ajánljuk.