ORAC Kiadó

I. REGISZTRÁCIÓ

A webáruházban a regisztráció kötelező. Regisztráció esetén a vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot. Bármelyik regisztrációs lapot, amelyik egy vagy több hibát tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk. Webáruházunk a hibás adatokból eredő téves teljesítésért semmilyen formában nem vállal felelősséget!


II. MEGRENDELÉS

A webáruházban a terméknél feltüntetett ár a bruttó vételár, amely tartalmazza a mindenkor érvényes ÁFA-t is, azonban nem tartalmazza a mindenkor érvényes szállítási költséget.
A termékek megrendelése elektronikusan, a weboldalon keresztül történhet vagy megrendelőlap letöltésével. A megrendelőlapot kitöltve visszajuttathatja kiadónkhoz postai úton, beszkennelve e-mailben vagy faxon a +36 1 349 7600 számra. A postai úton, e-mailben, vagy faxon érkezett megrendelésekről e-mailben kap visszaigazolást a megrendelő. A weboldalon keresztül minden beérkezett megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést.  A webáruházba beérkezett elektronikus megrendelések tárolódnak a megrendelők adminisztrációs felületén, ahol egyedi azonosító/jelszó belépéssel nyomon követhetők.


II/A. Megrendelés lépései


  1. Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a „Kosár” gombra az oldal jobb felső sarkában. A „Kosár megtekintése” gombra kattintva, tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét. A Pénztár" gombra kattintva léphetünk tovább a megrendeléshez.
  2. Bejelentkezés
    Lépjen be oldalunkra a regisztrált felhasználói nevével és jelszavával. Amennyiben még nem regisztrált, hozzon létre új fiókot. 
  3. Számlázási adatok
    Válassza ki a számlázási címet. Amennyiben új címre szeretné a számlát kérni, azt az „Új címet használok” lehetőséggel teheti meg.
  4. Szállítási adatok
    Rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített szállítási címeket. Természetesen itt is van lehetősége új cím beírására. Amennyiben előrendelt könyv van kosarában, itt választhatja ki, hogy a megrendelt kiadványokat az előrendelt könyvvel együtt szeretné megkapni, vagy külön. Amennyiben külön kéri a szállítást futárszolgálattal, úgy rendszerünk két szállítási költséget számol fel.
  5. Szállítási mód
    Válassza ki a szállítási módot! A szállítási mód kiválasztásánál a kosarában levő termékek után járó szállítási költség már fel van tüntetve, és itt van lehetősége megjegyzés írására. Személyes átvétel esetén a Kiadóban (ORAC Kiadó | 1037 Budapest, Montevideo u. 14. | Nyitva tartás: H-Cs: 08.00-16.30, P: 08.00-15.00 óráig) veheti át az Ön által megrendelt kiadványokat.
  6. Fizetési mód
    Válassza ki a fizetési módot! Az ÁSZF elfogadása után a "Tovább" gombra kattintva összesítjük az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget, az elfogadásra került kedvezményeket valamint az átvételi és fizetési módot tartalmazó megrendelés részleteit. A „Rendelési részletező” gombra kattintva letöltheti pdf-ben a rendelésének összesítőjét. A „Rendelés leadása” gombbal fejezheti be és adhatja le rendelését.

Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld egy napon belül. Amennyiben nem érkezik meg, kérjük, jelezze  ügyfélszolgálatunknak!
Amennyiben törzsvásárlói vagy diákkedvezményt kíván igénybe venni, úgy a kártyaszámát adja meg a fiókadataiban! Rendszerünk automatikusan a legnagyobb kedvezményt számítja ki Önnek.
A JogTudor, a diák- és az extra diákkedvezmény egy termékre csak egyszer vehető igénybe. Cég nevére szóló áfás számlát diákkedvezmény vagy extra diákkedvezmény igénybevételekor nem áll módunkban kiállítani! 



III. SZÁLLÍTÁS


Szállítási költségek[1]

BelföldreBruttó szállítási költségek
GLSElőre fizetve
0-2 kg: 1400 Ft
2-5 kg:1600 Ft
5-10 kg:1800 Ft
10-20 kg:2500 Ft
20 kg felett:5000 Ft

Utánvét esetén +400 Ft kezelési költséget számolunk fel.


GLS CsomagPontElőre fizetve
0-20 kg:1200 Ft
20 kg felett:1 800 Ft

Utánvét esetén +200 Ft kezelési költséget számolunk fel.


Külföldi szállítás esetén egyedi postaköltséget számítunk fel. További információért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársainkkal a +36 1 340 2304-es telefonszámon, vagy az info@orac.hu e-mail címen!


III/A. Személyes átvétel

Lehetőség van a termékek személyes átvételére a Kiadóban („budai személyes átvétel”) vagy a Novissima jogi-gazdasági könyvesboltban („pesti személyes átvétel”) a megrendelés visszaigazolása és a vásárló előzetes értesítése után.

  • ORAC Kiadó
    1037 Budapest, Montevideo u. 14.
    Nyitvatartás: H-CS: 8.00-16.30, P: 8.00-15.00
    „Budai személyes átvétel” esetén a helyszínen készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheti a megrendelés ellenértékét. Ugyanakkor lehetőség van előzetes fizetésre is: bankkártyás webes fizetéssel vagy banki utalással.

  • Novissima jogi-gazdasági könyvesbolt
    1053 Budapest, Károlyi u. 17.
    Nyitvatartás: H: 10.00-18.00, K: 10.00-18.00, Sz: 10.00-18.00, Cs: 10.00-18.00, P: 10.00-17.00, Sz-V: Zárva
    „Pesti személyes átvétel” esetében a fizetés előzetesen, bankkártyával (a weboldalon), vagy előzetesen, banki utalással történik. 

Ebben az esetben a megrendelt termékeket szállítási költség nem terheli.


III/B. Személyes átvétel GLS CsomagPonton GLS Csomagpont

Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!

Megrendelését Magyarország 400 településén már több mint 1000 GLS CsomagPonton veheti át! A CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogyan működik a GLS CsomagPont?

A rendelési folyamat során a személyes és szállítási adatok felvételekor válassza a GLS CsomagPontot, majd a legördülő listából kiválaszthatja, hogy melyik átvevőhelyre kéri a terméket.

Amikor a csomag átkerült a futárhoz, akkor erről üzenetben értesítjük! Ezen felül a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitvatartási idejét.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben bankkártyát is elfogadnak.

Utánvét esetén a szállítási díjon felül +200 Ft kezelési költséget számítunk fel.

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnek az átvételi pontokon.


III/C. Szállítás futárszolgálattal

Belföldre a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki a megrendelt  termékeket munkanapokon, melynek költségét a Vásárló köteles viselni. A GLS futárszolgálat a termék kiszállításának időpontjáról a megrendelőt értesíti. 

GLS ügyfélszolgálat: 06-29/88-67-00

A futárnál készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheti a megrendelés ellenértékét.


IV. FIZETÉS

A weboldalon megrendelt termékek kifizetése banki átutalással (előre utalással), webes  bankkártyás fizetéssel (OTP) vagy utánvéttel, készpénzben a Pick Pack átvevőpont munkatársának illetve személyes átvételnél a Kiadóban történhet.


IV/A. Közvetlen banki átutalás

Lehetőség van a vásárlás összegének kifizetésére közvetlenül a bankszámlánkra.

Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik, amiről e-mailben értesítést kap.

Bankadatok:

ORAC Kiadó Kft.

Raiffeisen Bank

Fiókszám: 12001008-00114487-00100008
IBAN: HU17 1200 1008 0011 4487 0010 0008
BIC: UBRTHUHB


IV/B. Bankkártyás fizetés (SimplePay)

Webáruházunk részére az OTP Bank által üzemeltetett Simplepay fizetési felület biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Simplepay fizetőfelületre, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A Simple fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva juthatsz el a termék vételárának kifizetéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva az online fizetési folyamat biztonságát.

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:


  • MasterCard
  • Visa
  • Electron 
  • Maestro 

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)

A tranzakció lépései:

  • A „Rendelés leadása” gombra kattintva átkerülsz a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával elindul a tranzakció.
  • A kártyaadatok megadását követően kérünk, ellenőrizd az adatok helyességét.
  • A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  • A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítanak az oldalunkra.

További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu


IV/C. Utánvét

Megrendelés készpénzben történő kifizetése személyes átvételnél a Kiadóban, illetve a Pick Pack átvevőponton lehetséges.



V. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK, IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK TÁBLÁZAT[1]




SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Kapcsos könyv

Kézikönyv

E-kommentár

Jogkódex termékcsalád

Folyóirat

Szeminárium

GLS, GLS CsomagPont[2]

-

-

Postai úton

-


FIZETÉSI MÓDOK

 

Kapcsos könyv

Kézikönyv

E-kommentár

Jogkódex termékcsalád

Folyóirat

Szeminárium

Bankkártya

ü  

ü  

ü  

ü  

ü  

ü  

Átutalás[3]

ü  

ü  

ü  

ü  

ü  

ü  

Utánvét

A megrendelt termékek csak átutalást követően kerülnek kiküldésre, erről e-mailben értesítést kap a vásárló. Elektronikus termék esetén e-mailben kapja a belépési adatokat és egyéb információkat.[4]

û   

û   

û   

û   

Díjbekérő

û   

û   

û   

Csak előfizetés meghosszabbításnál, lejárat előtt küldjük.

Csak előfizetés meghosz-

szabbításnál, lejárat előtt küldjük.

û   


KEDVEZMÉNYEK[5]

 

Kapcsos könyv

Kézikönyv

E-kommentár

Jogkódex termékcsalád

Folyóirat

Szeminárium

Bankkártyás fizetés (Simplepay)

Automatikusan 5% kedvezmény

Törzsvásárlói kártya

10% kedvezmény

û   

10% kedvezmény

Diákigazolvány

15% kedvezmény

JogTudor program kedvezmény[6]

û   

Minden ORAC
kiadású kézikönyvet 
25% kedvezménnyel 
vásárolhatják meg az 
ügyvédi kamarai tagok.

û   

û   

Minden folyóiratra 
25% kedvezménnyel 
fizethetnek elő 
az ügyvédi kamarai tagok.

Minden szemináriumra 
25% kedvezménnyel 
jelentkezhetnek 
az ügyvédi kamarai tagok.

 


[1] Hatályos: 2018. január 1. napjától.

[2] Készpénzzel és a megjelölt üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnek az átvételi pontokon.

[3] A megrendelt termékek csak átutalást követően kerülnek kiküldésre, erről e-mailben értesítést kap a vásárló. Elektronikus termék esetén e-mailben kapja a belépési adatokat és egyéb információkat. Szeminárium esetén e-mailben kap az ügyfél visszaigazolást.

[4] Kiadónkban személyes átvételnél a visszaigazoló jelentést kinyomtatva az ügyfélszolgálat munkatársainak be kell mutatni.

[5] Kiadónk a legnagyobb kedvezmény elvét követi. Minden megvásárolt termékre csak egyféle kedvezmény vehető igénybe, de az minden esetben a legnagyobb összegű. A JogTudor és diákkedvezménnyel könyvekből 1 példány, folyóiratokból 1 előfizetés (évfolyamonként), szemináriumokból 1 részvételi lehetőség kedvezményes megvásárlása lehetséges. Cég nevére szóló áfás számlát diákkedvezmény vagy extra diákkedvezmény igénybevételekor nem áll módunkban kiállítani! A kedvezmények igénybevételéhez a webes vásárlást megelőzően a vásárlónak meg kell adnia a fiók adataiban a törzsvásárlói és/vagy diákigazolvány számát. A JogTudor program kedvezmények igénybevételéhez pedig a vásárlónak a Jogkódex felhasználói nevével és jelszavával kell belépnie. A szállítási költségre kedvezményt nem biztosítunk.

[6] A JogTudor program kedvezményt kiadónk 2022. január 1. és 2022. december 31. között biztosítja, mivel a programról a Budapesti Ügyvédi Kamarával és a vidéki ügyvédi kamarákkal erre az időszakra kötött megállapodást. A megállapodás esetleges meghosszabbítása esetén a kedvezményes időszak kitolódhat. A JogTudor programról bővebben itt olvashat.