ORAC Kiadó

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy a Novissima jogi-gazdasági könyvesbolt július 12-én (pénteken) és július 18-19-ig zárva tart.

Felelős és fenntartható vállalat

ISBN: 978 963 638 611 5

Megjelenés éve: 2021

Formátum: B/5, ragasztókötött

Terjedelem (oldalszám): 266

könyv

Felelős és fenntartható vállalat


Szerző: Radácsi László


„Vállalati felelősségvállalás”, „vállalati társadalmi felelősségvállalás”, „vállalati fenntarthatóság”, „környezeti-társadalmi-vállalatkormányzási stratégiák”, „közös értékteremtés” - CSR, CR, CS, ESG, CSV - felesleges őket összepárosítani, mert mind ugyanazt jelentik, vagy mégsem?

Többek között erre is választ ad Radácsi László a BGE stratégiai rektorhelyettese sztorikkal, példákkal, grafikákkal teletűzdelt kiadványa, mely nemcsak a felelősen gondolkodó vállalatvezetőnek, szakértőnek, hanem a felsőfokú képzésben résztvevő üzleti szakos hallgatóknak, tartalmas olvasmányt kínál.

A kötet szerkezete:

  • A fenntartható, felelős üzlet fogalma
  • A felelős üzlethez kapcsolódószakterületek
  • A felelős üzlet újkori története
  • Értékteremtés és üzleti modell
  • Érintettek
  • Hatások, lényeges ügyek
  • Nem pénzügyi jelentés
  • Munkahelyi közösség
  • Felelős fogyasztás, felelős marketing
  • Felelős befektetések
  • Felelősségvállalás a KKV szektorban
  • Társadalmi vállalkozások
  • Szektorközi partnerségek
  • Kiválósági rangsorok és díjak





  • Teljes ár: 4 990 Ft

Szerző: Radácsi László


„Vállalati felelősségvállalás”, „vállalati társadalmi felelősségvállalás”, „vállalati fenntarthatóság”, „környezeti-társadalmi-vállalatkormányzási stratégiák”, „közös értékteremtés” - CSR, CR, CS, ESG, CSV - felesleges őket összepárosítani, mert mind ugyanazt jelentik, vagy mégsem?

Többek között erre is választ ad Radácsi László a BGE stratégiai rektorhelyettese sztorikkal, példákkal, grafikákkal teletűzdelt kiadványa, mely nemcsak a felelősen gondolkodó vállalatvezetőnek, szakértőnek, hanem a felsőfokú képzésben résztvevő üzleti szakos hallgatóknak, tartalmas olvasmányt kínál.

A kötet szerkezete:

  • A fenntartható, felelős üzlet fogalma
  • A felelős üzlethez kapcsolódószakterületek
  • A felelős üzlet újkori története
  • Értékteremtés és üzleti modell
  • Érintettek
  • Hatások, lényeges ügyek
  • Nem pénzügyi jelentés
  • Munkahelyi közösség
  • Felelős fogyasztás, felelős marketing
  • Felelős befektetések
  • Felelősségvállalás a KKV szektorban
  • Társadalmi vállalkozások
  • Szektorközi partnerségek
  • Kiválósági rangsorok és díjak